Žiadne produkty
Došlo pri preprave k poškodeniu tovaru alebo má nejakú chybu? V takom prípade máte nárok na reklamáciu. Alebo chcete tovar vymeniť za iný či vrátiť?
Aby sme vám celý proces reklamácie uľahčili, pripravili sme pre vás reklamačný formulár. Ten stačí stiahnuť do počítača, vyplniť, vytlačiť a odoslať s reklamovaným tovarom na našu adresu. Pri vybavovaní vašej reklamácie budeme konať s maximálnou starostlivosťou a o jej výsledku vás budeme informovať najneskôr do 30 kalendárnych dní.
Hneď ako od vás dostaneme reklamovaný tovar, prijatie vám potvrdíme na vašu e-mailovú adresu. Následne vašu reklamáciu odborne posúdime a o danom výsledku budete informovaní na vašu e-mailovú adresu.
V prípade, že bude vaša reklamácia uznaná za oprávnenú, vzniká vám nárok na úhradu nákladov (poštovného) spojených s reklamáciou v primeranej výške, t. j. cena najnižšej možnej dopravy udávanej v našom obchode (okrem výdajných miest).
Viac informácií nájdete v obchodných podmienkach nášho e-shopu.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na e-mail: ahoj@fashionking.sk.
Chcete tovar vymeniť alebo odstúpiť od zmluvy? Môžete tak urobiť pomocou príslušného formulára: